U nás se staneš součástí týmu
HR Asistent/ka
Naše představa
- Velký zájem o práci v HR
- Čeština na úrovni rodilého mluvčího
- Anglický jazyk na úrovni B2
- Pečlivost, spolehlivost a samostatnost
- Výborné komunikační a organizační dovednosti
- Znalosti a orientace v personální problematice
- Znalost MS office, hlavně Excel a Word
- Předchozí zkušenosti na obdobné pozici, případně studium v oblasti personalistiky jsou vítány, ale nejsou nutností. Nejdůležitější je pro nás nadšení, zápal pro věc a chuť rozvíjet se v oblasti HR
Tvá náplň práce
- Tisk a skenování dokumentů
- Participace a pomoc při vedení HR agendy (smlouvy, výpovědi, dodatky)
- Správa HR systému (zadávání a kontrola údajů, kontrola nastavení atd.)
- Inzerce pracovních pozic
- Preselekce CV, telefonický předvýběr, organizace schůzek a pracovních pohovorů
- Administrativa spojená s onboardingem a offboardingem (organizace zdravotních prohlídek, zajištění vybavení atd.
- Výpomoc při organizaci teambuilding
- Zadávání dat do počítače
- Kontrola dokumentů a údajů v interním systému
- Úzká spolupráce se mzdovou účetní
- Příprava podkladů pro mzdy (docházka, cestovné, drobné výdaje)
- Evidence služebních aut
Na oplátku ti nabízíme
- Zaměstnanecké benefity (25 dní dovolené, stravenkový paušál, multisport karta, výborná káva na pracovišti, ovoce, smoothie dny, kurzy angličtiny atd.)
- Velké množství aktivit pro zaměstnance (týmové snídaně, obědy, BBQ party, únikové hry, divadlo, soutěže atd.)
- Flexibilní pracovní dobu s možností home office
- Vážíme si našich zaměstnanců, a tak Tě nemine odměna za odpracované roky
- Možnost dělat si věci po svém a přinášet do firmy novinky, které pak můžeš realizovat a vidět výsledek své práce
- Motivační zázemí mezinárodní firmy
- Moderní kanceláře v blízkosti metra Pankrác
- Neformální kolektiv se smyslem pro humor
- Mobilní telefon s tarifem a notebook
Kontaktní formulář na tuto pozici