U nás se staneš součástí týmu

HR Asistent/ka


Naše představa

  • Velký zájem o práci v HR
  • Čeština na úrovni rodilého mluvčího
  • Anglický jazyk na úrovni B2
  • Pečlivost, spolehlivost a samostatnost
  • Výborné komunikační a organizační dovednosti
  • Znalosti a orientace v personální problematice
  • Znalost MS office, hlavně Excel a Word
  • Předchozí zkušenosti na obdobné pozici, případně studium v oblasti personalistiky jsou vítány, ale nejsou nutností. Nejdůležitější je pro nás nadšení, zápal pro věc a chuť rozvíjet se v oblasti HR

Tvá náplň práce

  • Tisk a skenování dokumentů
  • Participace a pomoc při vedení HR agendy (smlouvy, výpovědi, dodatky)
  • Správa HR systému (zadávání a kontrola údajů, kontrola nastavení atd.)
  • Inzerce pracovních pozic
  • Preselekce CV, telefonický předvýběr, organizace schůzek a pracovních pohovorů
  • Administrativa spojená s onboardingem a offboardingem (organizace zdravotních prohlídek, zajištění vybavení atd.
  • Výpomoc při organizaci teambuilding
  • Zadávání dat do počítače
  • Kontrola dokumentů a údajů v interním systému
  • Úzká spolupráce se mzdovou účetní
  • Příprava podkladů pro mzdy (docházka, cestovné, drobné výdaje)
  • Evidence služebních aut

Na oplátku ti nabízíme

  • Zaměstnanecké benefity (25 dní dovolené, stravenkový paušál, multisport karta, výborná káva na pracovišti, ovoce, smoothie dny, kurzy angličtiny atd.)
  • Velké množství aktivit pro zaměstnance (týmové snídaně, obědy, BBQ party, únikové hry, divadlo, soutěže atd.)
  • Flexibilní pracovní dobu s možností home office
  • Vážíme si našich zaměstnanců, a tak Tě nemine odměna za odpracované roky
  • Možnost dělat si věci po svém a přinášet do firmy novinky, které pak můžeš realizovat a vidět výsledek své práce
  • Motivační zázemí mezinárodní firmy
  • Moderní kanceláře v blízkosti metra Pankrác
  • Neformální kolektiv se smyslem pro humor
  • Mobilní telefon s tarifem a notebook

Kontaktní formulář na tuto pozici

Základní informace
Nahrát