Seventh Generation aktivace
Kampaň, která "vidí za roh"!
Jaký problém klient řešil?

Jaký návrh jsme doporučili?

Čeho jsme dosáhli?
Ekologický shop in shop
O tolik % jsme přesáhli stanovený cíl
Máte také zájem o úspěšnou kampaň, domluvte si nezávaznou schůzku s naším specialistou.
Další podobné reference
Hellmann’s - O2O
Nejznámější značce na českém trhu v oblasti majonéz, tatarských omáček, dresingů, kečupů a hořčic jsme vytvořili Online to Offline kampaň, která měla za úkol zpropagovat letní novinku, brusinkovou omáčku!
Hellmann’s challenge - O2O
Kampaň, kterou svět českého a slovenského Instagramu ještě nezažil, i tak by se dala nazvat Hellmann’s grilovací challenge, která proběhla v Radlické kulturní sportovně. V kampani změřili své kulinářské schopnosti čtyři úspěšní food influenceři z Česka i Slovenska. Moderování akce se ujal oblíbený televizní a rozhlasový moderátor Jakub Kotek.
Knorr - O2O
Kampaň na promo žhavých letních novinek od značky Knorr se odehrávala v hypermarketech Albert odkud plynule pokračovala na profilech influencerů. Cílem bylo zviditelnit produkty a seznámit zákazníky se všemi benefity těchto báječných pokrmů. Navíc měli zákazníci možnost se díky QR kódu zúčastnit soutěže o luxusní vouchery a zažít tak glamping na vlastní kůži.