Seventh Generation
Kampaň, která vidí za roh!
Propojení offline a online světa
Kampaň, která „vidí za roh“, přesně tak by se dala popsat Online to Offline kampaň, kterou jsme vymysleli pro značku Seventh Generation. Chtěli jsme přijít se skutečně výjimečným řešením, které podpoří nejen samotnou znalost značky a prodeje produktů, ale současně bude akcentovat i ekologii, která je pro značku naprosto klíčovým tématem. Vymysleli jsme tedy 100% ekologický shop in shop, který byl umístěn ve vybraných hypermarketech Albert napříč celou Českou republikou. Tuto kampaň jsme podpořili díky velkému množství menších influencerů, které problematika životního prostředí zajímá. Společně jsme se pak zaměřili na tvorbu zajímavého a hodnotného obsahu. Stanovený cíl jsme díky autentickému obsahu přesáhli o 96,7 %. Kampaň dokázala, že i malí influenceři mají velký vliv, stačí je správně vést, a to my dokážeme.
100%
Ekologický shop in shop
4%
Průměrný engagement
350tis.
Impresí