POS MEDIA GROUP

POSLÁNÍ

Naším posláním je pomoci klientům zvýšit prodej produktů. Abychom dosáhli tohoto cíle, nabízíme kompletní řešení maloobchodních produktů a služeb, které napomáhají ovlivnit nákupní chování zákazníků.

SPOLEČNOST

POS Media je evropský lídr na trhu v oblasti maloobchodních médií a poskytuje širokou škálu služeb a reklamních nástrojů v místě prodeje. Působí v šesti zemích střední Evropy s dceřinými společnostmi v dalších dvou zemích západní Evropy.

V roce 2018 společnost POS Media oslavila 20. výročí svého založení a stejný rok podepsala strategické partnerství s asijským lídrem maloobchodních médií, Omni Marketing Global, které umožnilo poskytování služeb POS Media v 24 zemích světa.

Díky svým zkušenostem s maximalizací výnosů, snížení nákladů a zlepšení prostřední v obchodě si nás maloobchodní řetězce vybírají za rovnocenného partnera. Mezi naše partnery patří například Ahold, Carrefour, Metro, SPAR, Tesco, Lenta, Magnit a další. Reprezentujeme špičkové světové značky, jako jsou Unilever, P & G, Coca-Cola, Nestlé, Mondelez, Heineken a mnoho dalších.

HISTORIE POS MEDIA

POS Media vznikla v roce 1998 jako IMIGe Česká republika s cílem kopírovat úspěšné koncepty v celé Evropě. S primárním zaměřením na reklamu v místě prodeje se společnost rychle rozrostla do dalších evropských zemí Maďarska, Slovenska a Polska. Společnost založila svou centrálu v Praze a přejmenovala se na POS Media Europe, aby lépe charakterizovala oblast svého podnikání. Později se rozrostla do dalších zemí a otevřela kanceláře v Nizozemsku, Německu, Ukrajině a Rusku.

V roce 2018 uzavřela společnost POS Media strategické partnerství s firmou Omni Marketing Global.

DOSAH SPOLEČNOSTI