Neděláme zdaleka jen POS materiály!

Neděláme zdaleka jen POS materiály!

Vystoupit z davu, zaujmout zákazníky, představit jim výrobek, dostat ho do podvědomí a nakonec je přimět i k nákupu. To jsou atributy úspěšné kampaně – a to je zároveň také to, co můžeme nabídnout svým klientům. Video si prohlédněte v detailu!
Neděláme zdaleka jen POS materiály!

Název naší agentury může svádět k tomu, že si ji lidé automaticky spojí pouze s výrobou POS/POP materiálů. To je ale omyl! Služby, které svým klientům poskytuje, jsou už dávno významně širší než v roce 1998, kdy agentura vznikla.

 

Od té doby jsme dokázali pod vedením svého zakladatele, Richarda van het Bolschera, expandovat do sedmi evropských zemí. Aktuálně poskytujeme servis více než pěti tisícům klientů a značek, ročně uskutečníme přes dvanáct tisíc kampaní a dokážeme oslovit až 200 miliónů zákazníků. Ve svém segmentu nabízíme nejširší portfolio služeb na trhu, přičemž kombinujeme retailová média s promo a aktivací prodeje, digitálními a kreativními řešeními a řadou dalších. Na svém kontě máme i množství významných ocenění, jako jsou POPAI Awards a další.

 

Úspěšná komunikační kampaň musí být komplexní

Náš POS Media tým spojuje nejen nadšení pro kreativitu a inovace, ale i vědomí toho, že úspěšná může být jen taková komunikační kampaň, která je komplexní. Navíc je potřeba sestavit ji tak, aby oslovila co největší množství zákazníků. A právě v komplexnosti i zkušenostech, které získala během svého pětadvacetiletého působení, spočívá síla agentury POS Media: „Nabízíme klientům plný servis ve špičkové kvalitě. Od prakticky čehokoli myslitelného v in-storu, organizace eventů, zajištění hostesek, Digital signage až po kombinaci online a offline propagace,“ říká Dana Běloušková, výkonná ředitelka české pobočky POS Media.

 

Ostatně právě kampaně s využitím kombinace online a offline komunikace jsou v poslední době obrovským hitem, protože dosahují skvělých výsledků a dokáží podtrhnout image značky. Jednou z těch, které agentura POS Media v poslední době realizovala, a která zaznamenala velký úspěch, byla například kampaň na grilovací koření značky Vitana. „Klientovi jsme jednoznačně doporučili kombinaci offline a online formátů, protože bylo potřeba grilovací koření nejen představit, ale dostat ho také do podvědomí, vytvořit vztah mezi produktem a zákazníkem a v konečném důsledku přimět zákazníka k nákupu,“ vysvětluje Dana Běloušková. Jde tedy o mix služeb, které prezentují výrobek zapamatovatelným způsobem, aby jej zákazník v místě nákupu snadno identifikoval. Zároveň kampaň dokáže vyvolat emoce a zájem o produkt, který finalizuje samotným nákupem.

 

Zajímá vás, jak celá kampaň pro Vitanu vznikala a probíhala? Podívejte se na video, které vás provede celým procesem:

 

Pokud byste rádi i vy propagovali svůj výrobek nebo služby netradičním způsobem a dostali je do podvědomí svých potenciálních zákazníků, tým POS Media je připraven vymyslet pro vás kreativní a účinnou kampaň, o které se bude mluvit!

Jsme evropským leadrem v shopper marketingu. I pro váš produkt připravíme efektivní kampaň.

Kontaktujte nás