POPAI AWARDS 2024
POPAI AWARDS 2024
POS Media triumfuje na POPAI AWARDS 2024: Rekordní počet ocenění potvrzuje naši špičkovou úroveň!
S nesmírnou radostí oznamujeme, že naše společnost POS Media Czech Republic zaznamenala historický úspěch na prestižní soutěži POPAI AWARDS 2024, která se konala 28. listopadu 2024 v prostorách kongresového centra O2 universum v Praze. Tento ročník byl rekordní nejen počtem přihlášených projektů, ale také svou kvalitou a konkurencí. Přesně 128 unikátních projektů z oblasti retailové komunikace bojovalo o uznání, ale naše řešení zazářila nejjasněji.
O soutěži POPAI AWARDS
POPAI AWARDS je každoroční prestižní událostí, která oceňuje nejlepší projekty v oblasti in-store komunikace, retailových konceptů a inovací. Jejím cílem je podpořit kreativitu, technologický rozvoj a udržitelnost v oblasti maloobchodního marketingu. Oceněné projekty jsou hodnoceny odbornou porotou složenou z předních expertů z oblasti marketingu, designu a obchodu.
Tento rok se POPAI AWARDS nesl v duchu inovací, udržitelnosti a nových trendů, které posouvají hranice retailového prostředí. Byl to večer plný emocí, nadšení a uznání nejlepších z nejlepších – a my jsme byli u toho!
Naše ocenění
S hrdostí můžeme říci, že jsme letos získali nejvíce ocenění ze všech zúčastněných, a to napříč různými kategoriemi. Náš tým opět prokázal, že spojení kreativity, precizního provedení a pochopení potřeb klientů přináší výsledky, které se těší uznání odborné veřejnosti.
Vybraná ocenění, která jsme získali:
-
Potraviny
- 1. místo: Kvetoucí shop-in-shop Geisha
- 2. místo: Melody Shop-in-Shop Chupa Chups
- 3. místo: Shop-in-shop kuchyňka Knorr
-
Nealkoholické nápoje
- 2. místo: Pulsující světelný shop-in-shop Pepsi
-
Alkoholické nápoje a tabák
- 3. místo: Shop-in-shop Strongbow
-
Drogerie a kosmetika
- 2. místo: Čistá shop-in-shopová toaleta Domestos
- 3. místo: Summer vibe se shop-in-shopem Venus
-
Péče o zdraví
- 2. místo: Shop-in-shop Dove
-
Pet Food
- 1. místo: Kočičí Mini shop-in-shop Sheba
-
Světelná komunikace, orientační a informační systémy
- 1. místo: Pulsující světelný shop-in-shop Pepsi
-
Ekologické koncepce
- 2. místo: Ekologický shop-in-shop KitKat
-
Integrované in-store kampaně
- 3. místo: Hokejová fanzóna Coca-Cola na Harfě
Co nás posouvá vpřed
Za těmito úspěchy stojí tvrdá práce, inovativní myšlení a nadšení našeho týmu, stejně jako skvělá spolupráce s našimi klienty. Věříme, že kombinace důrazu na detail, využití moderních technologií a snaha o udržitelnost dává našim projektům přidanou hodnotu, kterou oceňují jak naši zákazníci, tak odborníci z oboru.