POS Media v podcastech o retail marketingu

POS Media v podcastech o retail marketingu

Jak se mění in-store komunikace, co dnes na prodejní ploše skutečně funguje a jak vypadá každodenní realita retail marketingu z pohledu agentury? O těchto tématech se mluví ve dvou podcastech, do kterých přispěla svým pohledem Dana Běloušková, Managing Director POS Media CZ. Více se dozvíte v detailu!
POS Media v podcastech o retail marketingu

POS Media hostem dvou podcastových platforem

Co všechno stojí za úspěšným vystavením v prodejně? Jak vypadá spolupráce mezi značkou, agenturou a řetězcem? A jak se v rychlém retailovém prostředí dá zvládat pracovní nasazení i osobní život? Přesně o tom mluvila Dana Běloušková, ředitelka POS Media Czech Republic, ve dvou podcastových rozhovorech, kde nechává nahlédnout do zákulisí retail marketingu i své vlastní profesní cesty.

 

Byznys nářez (Expertní Board 21)

V podcastu s Lucií Libovickou a Danielou Kolomazníkovou zazněla témata jako:

  • vývoj a současný stav komunikace v místě prodeje,
  • klíčové faktory efektivní spolupráce značka–agentura–retail,
  • dopad digitalizace a důrazu na udržitelnost v rámci in-store marketingu,
  • a také osobní zkušenosti z více než dvacetileté praxe v oboru.

Poslechnout si můžete na:

Sales Café

V rozhovoru s Janou Křížkovou zazněly další důležité aspekty retail reality:

  • jak funguje spolupráce mezi agenturou, řetězcem a dodavateli,
  • proč je při plánování kampaní důležitý každý detail a časová přesnost,
  • co dnes skutečně funguje v rámci prodejních ploch,
  • a jak vypadá leadership v dynamickém prostředí in-store marketingu.

Poslech na:

Jsme evropským leadrem v shopper marketingu. I pro váš produkt připravíme efektivní kampaň.

Kontaktujte nás