POS Media v podcastech o retail marketingu
POS Media v podcastech o retail marketingu
Jak se mění in-store komunikace, co dnes na prodejní ploše skutečně funguje a jak vypadá každodenní realita retail marketingu z pohledu agentury? O těchto tématech se mluví ve dvou podcastech, do kterých přispěla svým pohledem Dana Běloušková, Managing Director POS Media CZ. Více se dozvíte v detailu!

POS Media hostem dvou podcastových platforem
Co všechno stojí za úspěšným vystavením v prodejně? Jak vypadá spolupráce mezi značkou, agenturou a řetězcem? A jak se v rychlém retailovém prostředí dá zvládat pracovní nasazení i osobní život? Přesně o tom mluvila Dana Běloušková, ředitelka POS Media Czech Republic, ve dvou podcastových rozhovorech, kde nechává nahlédnout do zákulisí retail marketingu i své vlastní profesní cesty.
Byznys nářez (Expertní Board 21)
V podcastu s Lucií Libovickou a Danielou Kolomazníkovou zazněla témata jako:
- vývoj a současný stav komunikace v místě prodeje,
- klíčové faktory efektivní spolupráce značka–agentura–retail,
- dopad digitalizace a důrazu na udržitelnost v rámci in-store marketingu,
- a také osobní zkušenosti z více než dvacetileté praxe v oboru.
Poslechnout si můžete na:
☕ Sales Café
V rozhovoru s Janou Křížkovou zazněly další důležité aspekty retail reality:
- jak funguje spolupráce mezi agenturou, řetězcem a dodavateli,
- proč je při plánování kampaní důležitý každý detail a časová přesnost,
- co dnes skutečně funguje v rámci prodejních ploch,
- a jak vypadá leadership v dynamickém prostředí in-store marketingu.
Poslech na: