Shop in Shop Amundsen je výjimečný v mnoha ohledech
Shop in Shop Amundsen je výjimečný v mnoha ohledech
Skandinávské léto, odpočívající psi husky a samozřejmě křišťálově čistá vodka Amudsen – tak znělo zadání, ze kterého agentura POS Media vycházela při tvorbě Shop in Shopu. Cílem bylo navodit atmosféru a pohodu, kterou si v letních měsících užívají také severští psi husky. Výjimečná je tato kampaň i vzhledem k tomu, že etiketu na limitovanou letní edici vodky Amundsen poprvé v historii navrhla umělá inteligence.
Všechny stojany Shop in Shopu byly vyrobeny z vlnité lepenky a voštiny. Na hlavním stojanu je navíc umístěné potištěné plexisklo, čímž se dosáhlo efektu průhlednosti. Plexisklo je z každé strany nasvíceno dvěma LED pásky, přičemž jeden svítí kolmo nahoru a druhý, který je umístěný před produkty, svítí pod úhlem 45 stupňů.
Nejvýraznějším prvkem Shop in Shopu jsou bezesporu psi husky, kteří byli navrženi umělou inteligencí, zrealizováni pomocí 3D tisku a následně ručně nabarveni. Agentura také nechala zhotovit v truhlárně dřevěné hranoly, které v kombinaci s provazy a záchrannými kruhy evokují přímořskou atmosféru. Záchranné kruhy jsou vyrobeny z polystyrenu nalakovaného nesyntetickou barvou a pro větší autenticitu následně polepeny provazem.
Shop in Shop ve výsledku působí hravým a uvolněným dojmem, ale zároveň se svým pojetím vyčleňuje z masy tuctových letních vizuálů. A to je přesně to, čeho chtěl klient dosáhnout!