Online to Offline
Od brand awareness, přes influencer marketing až k aktivaci zákazníka v retailu – to je náš unikátní mix, kterému říkáme: Online to Offline.
Vlastní zážitek a doporučení jsou nejlepší reklama! My ji navíc přetavíme do aktivace!
Máme řešení, které začne doporučením, vytvoří emoce a zážitek a zajistí finální aktivaci – říkáme mu Online to Offline. Na prvním místě je vždy zákazník a jeho vlastní zkušenost. Nebo ještě lépe – skvělý zážitek s vaší značkou. Na místě druhém doporučení od důvěryhodné autority.
Mix našich služeb umožňuje připravit efektivní marketingové řešení, kdy zákazníci získají jak vlastní zkušenost s vaším produktem, tak doporučení. Ale nejen to, díky našemu portfoliu a zkušenostem dosáhneme toho nejpodstatnějšího cíle – aktivace!
Doporučení - Influenceři a sociální media
Influenceři vytvoří prvotní zájem o produkt či službu a doporučí ji svému publiku, které jim důvěřuje. Další podporu připravíme pro vaše účty na sociálních sítích. Promovat lze nejen zboží ale třeba i nadcházející event.
Zážitek - Event a promo
Připravíme skvělou akci či event. Zákazníci se setkají přímo s vaším produktem a budou si ho moci vyzkoušet v prostředí, které vzbudí pozitivní emoce.
Aktivace – Retail In-store media a hostesky
Máme smlouvy s mnoha retailovými obchody a bohaté zkušenosti. Připravíme a nainstalujeme media, která nepůjde přehlédnout. Propagaci podpoříme vyškolenými hosteskami, které kladně zapůsobí na zákazníka. Vaše produkty půjdou na dračku.
Aktivace – Online Sociální media
Místem prodeje je dnes stále posilující online prostředí. I tady zaktivujeme potenciální zákazníky. Využijeme k tomu vaše účty na sociálních sítích, i odkazy z eventů a od influencerů. Vše propojujeme v efektivní celek.
Řetězová reakce - Nic nekončí
Všechny aktivity využijeme k vytvoření obsahu pro další šíření pomocí vašich sociálních sítí. To nám následně získá další zájem, vytvoří prostor pro další eventy, další pro aktivity v retailu i pro další doporučení. Dnes již žádná kampaň nekončí. Díky technologiím můžeme využívat obsah opakovaně a dosáhnout tak vyšší efektivity i prodejů.
Doporučení + zkušenost + důvěra = aktivace
Máme bohaté zkušenosti a opakovaně prověřený proces. Vše je naplánováno, jednotlivé kroky na sebe navazují a celá kampaň proběhne přesně podle odsouhlaseného konceptu.
Dostaneme zadání
Navrhneme kreativní koncept
Koncept si odsouhlasíme
Vyrobíme materiál, rezervujeme prostory a media, proškolíme personál
Najdeme influencery, připravíme scénář a štáb a realizujeme kampaň
Navrhneme strategii pro posty na sociálních sítích a připravíme je
Spustíme propagaci
Vyhodnotíme výsledky vlivu influencerů na sociáních sítích
Spustíme event a podporu v in-store, zavezeme vše potřebné na místo konání a nainstalujeme
Důsledně dohlížíme na konání akce a stav medií; pořizujeme dokumentaci pro další využití na sociálních sítích, přivedeme influencery
Vše deinstalujeme, odvezeme a místo po eventu uklidíme
Vyhodnotíme celou kampaň a zašleme domluvené výstupy
Fotogalerie – nejlepší je to ale na vlastní oči
Ukázky kampaní
Hellmann’s - O2O
Nejznámější značce na českém trhu v oblasti majonéz, tatarských omáček, dresingů, kečupů a hořčic jsme vytvořili Online to Offline kampaň, která měla za úkol zpropagovat letní novinku, brusinkovou omáčku!
Hellmann’s challenge - O2O
Kampaň, kterou svět českého a slovenského Instagramu ještě nezažil, i tak by se dala nazvat Hellmann’s grilovací challenge, která proběhla v Radlické kulturní sportovně. V kampani změřili své kulinářské schopnosti čtyři úspěšní food influenceři z Česka i Slovenska. Moderování akce se ujal oblíbený televizní a rozhlasový moderátor Jakub Kotek.
Knorr - O2O
Kampaň na promo žhavých letních novinek od značky Knorr se odehrávala v hypermarketech Albert odkud plynule pokračovala na profilech influencerů. Cílem bylo zviditelnit produkty a seznámit zákazníky se všemi benefity těchto báječných pokrmů. Navíc měli zákazníci možnost se díky QR kódu zúčastnit soutěže o luxusní vouchery a zažít tak glamping na vlastní kůži.
Seventh Generation - O2O
Kampaň, která „vidí za roh“, přesně tak by se dala popsat Online to Offline kampaň, kterou jsme vymysleli pro značku Seventh Generation!
The Vegetarian Butcher + Hellmann’s + ORGANICS by Red Bull - O2O
Říká se, že v jednotě je síla, a proto se tyto tři známé značky spojili a společně s námi vytvořili fenomenální kampaň, kterou doporučuje 10 z deseti kuřat. Jak majonézy od Hellmann’s, tak produkty od značky TheVegetarianButcher jsou totiž 100 % veganské. Součástí kampaně také byly vychlazené bio limonády od značky Organics by Red Bull.
Coccolino - O2O
Oblíbené značce Coccolina, která je synonymem voňavého a hebkého prádla jsme vymysleli kampaň šitou doslova na míru. Hlavní tři rozměry kampaně byly: móda, udržitelnost a sociální zodpovědnost.